2 Kasım 2008 Pazar

oyun atölyesi

şimdi ben buradan oyun atölyesine bi teşekkuru borç biliyorum.. neden sebep? çünkü perşembeleri tüm koltukları indirimli.. sinemada halk günü gibi yani. bunu yapan başka özel tiyatro var mı bilmiyorum. ama yapsalar ne iyi olur.. neden? çünkü bazıları çok pahalı. cidden ama.. 40-45 olanlar var ki gecen sene de öyleydiler bereket bu yıl zam yapmamışlar. e onlar da arada böyle indirimli oynasa olmaz mı.. hadi salonu olmayanları da gectim ama kendi salonu olanlar bile var içlerinde. 20-25'in üstüne çıkmak da koyuyor yani, açıkça.. bi de biletix hizmetlerini koyacaksınız tabi üstüne.. neyse işte tüm bu sebeplerden teşekkurler oyun atölyesi, haluk bilginer.. biletix'e de gerek yok, telefonla kredi kartınızdan tahsilat mümkün :) bi tek, oyunlara zor yer bulunduğundan bikaç hafta önce biletlerinizi almanız gerekli...bak şimdi bu yeni: dot'un karatavuk'unu izleyememiştim, 45 ytl galiba o da.. ama nolmuş aralık'ta 25'e düşürmüşler güzel olmuş..

01/11/2008-00.37

Hiç yorum yok: