16 Ekim 2008 Perşembe

küçük denizkızı ponyo

hiç gidip de beyaz perdede bi çizgi film, animasyon, anime artık ne diyorlarsa öyle bi film izleyeceğimi düşünmemiştim. filmekiminin son 16 seansının elde kalan ve satışa çıkarılan son iki davetiyesinden birini aldım ve girdim emek sinemasına. aklımda o'horten adlı film kalmış, onu izleyeceğim diye.. ama koltuğa oturur oturmaz perdede çizgiler, bi renk cümbüşü... çevremdeki herkes sanki çocuk daha ilkokula başlamamış.. öyle hissettim.fena değildi, pişman olmadım aslında. arada yapmak gerek belki.. bi de miyazaki sonuçta. beyazperdede olmasa da iki filmini izlemiştim miyazaki'nin ve japon çizgi filmleri çocukluğumdan beri daha yakın gelir bana. o yüzden keyif aldım. ama kendi alanında da üstün bi film değildi sanki ponyo.. güzeldi, hoştu, eğlendiriciydi o kadar.. uzmanı değilim tabi. ve bu balık karakteri ne guzel oluyor ya çizgi filmlerde.. nemo hala favorilerden tabi..sevmem dedim ama nemodur, miyazaki filmleridir izlemişiz yine bi şeyler. ee izleyen mi vardı yanımda ne, hatırlamadım şimdi..

Hiç yorum yok: