13 Ekim 2008 Pazartesi

bekle uyku

uykum geldi ama uyumadım.. önce biraz müzik dinlemek istedi canım.. epeydir dinlemediğim şeyleri günyüzüne çıkarmak hoşuma gidiyor. eren kazım akay'ın turkuaz patlıcan'ının kasetini almıştım vakti zamanında.. artık kalmadığı için öylesi "teyp"ler dinleyememiştim ne zamandır.. bereket ttnetmuzik'te varmış (selamlar alicim!).. tümünü çal'ı seçtim.. ilginç, hoş bi albümdü bu.. eksiksiz şarkıların her biri sarıverir dinleyeni.. gaip yol, mayhoş, mecaz, hop hop, turkuaz... en çok hangisini beğeniyorum, yine pek karar veremedim.. gaip yol??..sonra gecen gun aklıma takılmıştı, royal court'ta su sıralar oynayan now or later oyunu hakkında bir şeyler okumak istedim.. okudukça merakım daha da arttı. oyunun yazarı shinn'in röplerine falan baktım, tiyatroya bakışı, amerika'daki tiyatrolara eleştirisi, bir önceki oyunu dying city, now or later'ı nereden yola çıkarak yazdığı,... ilginç.. shinn adını ileride daha çok yerde duyacağımız kesin..sonra 'yatayım artık' dedim.. ama yine bi şeyler dinlemeden olmazdı ya.. bu kez soundklan'da oluşturduğum radyolardan birini seçtim.. 110'dan özledim seni ile başlıyordu.. ikinci şarkıya geçince takıldı.. bazen yapıyor bunu soundklan, müdahale gerekiyor. ben onu yapacağıma bi albüm bulayım dedim, kayahan düştü aklıma, nedense..5-6 albümü vardı sitede, bi süre önce yeniden piyasaya çıkanlar.. ilk dönem sayılacak ve benim de asıl sevdiğim kayahan şarkıları olduğu için zaten ara ara dinlediklerimdi.. aaa.. ama araya bi tane farklı albümü girmiş: canımın yaprakları.. az sayıda ama ne guzel şarkılar vardır içinde.. ben de insanım, her şeyden çok yeter zaten.. sonra, sonra uyku yok yine, düşün bakalım kayahan'ı, başka işin yok ya.. guzel şarkılarla başlamış, sonra bak yine böyle daha farklı ve guzel çalışmalar yapmış.. ee sonra niye koptu ki bu adam? koptu mu gerçekten? hep mi böyleydi? ee kısmen, belki.. kopmadı mı yoksa? bilmem, bakayım, ne yaptı en son kayahan?.. hatırlayan?

uyu artık..comfortably numb iyi gider

12/10/08- 02 suları

Hiç yorum yok: